پژمردن من آسان نیست

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

پژمردن من آسان نیست

 

روزگارا...

 

گر تو بر من سخت میگیری،


با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،


گرچه دلگیرتر از دیروزم،


گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند،


لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست


زندگی باید کرد...

 



نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت12:02---16 مرداد 1392


مِـــــی نوش یکی جـام سلامت ای دوسـت

خوش باشی و هر روز تو چون عیـد شود


یــــــاس
ساعت0:08---10 مرداد 1392
دروووووووووووود


یــــــاس
ساعت2:21---8 مرداد 1392
بی تردیــد؛شب قدر،

شب بیدار شدن است نه بیدار ماندن....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, ساعت توسط masoud |